Nákupní košík
Nákupní košík

Žádné položky


FoggyStop

BEZPEČNOSTNÍ TABULKY SHOP

Bezpečnostní Tabulky a cedule Shop
BEZPEČNOSTNÍ TABULKY s.r.o., Pohraniční 104
703 00 Ostrava. Tel.: 596 123 556
Bezpečnostní tabulky - Katalog
Hledat
informace Informace k objednávání bezpečnostních tabulek




o firmě O firmě Bezpečnostní tabulky s.r.o.

   Firma Bezpečnostní tabulky s.r.o. patří do skupiny firem TRAIVA, která je jednou z vysoce odborných leaderů trhu pro bezpečnost práce. Zajímáte li se o všechny aktivity firem TRAIVA zadejte do vyhledávače "bezpečnost práce" nebo "BOZP". Na předních místech nás jistě nepřehlédnete. Všechny aktivity firem TRAIVA naleznete na portále www.traiva.cz.

   Firma Bezpečnostní tabulky s.r.o. nemá jiné aktivity než odborné a marketingové služby výroby a prodeje bezpečnostních tabulek. To je zárukou odbornosti a a splnění Vašich potřeb.


platby za tabulky Ceny a platby za tabulky:

   Zaručujeme nejnižší ceny za bezpečnostní tabulky. Standardně jsou zásilky tabulek odesílány na dobírku službou PPL. Cena dopravy i s dobírkou je 143,- Kč. Balné neúčtujeme. Slevy velkoodběratelům z e-safetyshop.eu jsou poskytnuty automaticky (cena není přepočtena ihned, ale až v našem systému.

Jiné způsoby plateb:

   Platba předfakturou: Pokud si přejete zaplatit předfakturou (platba předem pomocí zálohové faktury), napište do poznámky "Platba předem" a vytiskněte si tuto fakturu na konci objednávky. Pro platbu použijte variabilní symbol uvedený na faktuře. Vaše objednávka bude vyřízena ihned po zaplacení.

   Platba na fakturu: Platbu na fakturu umožňujeme jen zavedeným odběratelům, školám a institucím. Pokud mezi ně patříte, uveďte do poznámky "platba na fakturu".


zaruky na tabulky Kvalita, záruky a garance:

   V našem systému řízení kvality výroby i distribuce je kvalita tabulky před odesláním kontrolována ve třech stupních.

   Garantujeme tu nejvyšší kvalitu tisku i materiálu bezpečnostních tabulek. Tabulky jsou tištěny barvou vysoce odolnou proti degradaci UV zářením, takže k jejich blednutí dochází po mnohem delším čase než u konkurenčních tabulek. Nepoužíváme recyklovaný plast na tabulky. Mnohé konkurenční tabulky jsou tištěny obyčejnou barvou na recyklovaném plastu. Praskání a žloutnutí takových tabulek vystavených UV záření je tak otázkou několika měsíců. Náklady na jejich opětovné pořízení a zejména instalaci a čas strávený s organizací se tak opakují velmi často.

   Na bezpečnostní tabulky poskytujeme záruku 2 roky, na fotoluminiscenční tabulky 5 let. Garantujeme možnost vrácení tabulek bez udání důvodu do 3 týdnů od nákupu, bezplatnou výměnu tabulek, které byly objednány omylem. Reklamace vyřizujeme ihned výměnou zboží za bezvadné.


doruceni tabulek Jak Vám budou tabulky doručeny?

   Po dokončení objednávky Vám bude doručen e-mail o termínu odeslání tabulek. Standardně odesíláme zásilky tabulek do 24 hodin od objednávky (v pracovních dnech). Doručení zásilky tabulek je obvykle (na 95% míst v ČR na druhý den po odeslání. Tabulky tedy obdržíte do 2 až tří dnů v závislosti na hodině objednání ( při objednání po 12.00 h. do tří dnů). Pokud tabulka není výjímečně skladem, budeme Vás informovat o termínu doručení e-mailem.

   Na druhý den po doručení e-mailu o odeslání zásilky na dobírku, mějte prosím připravenu hotovost na zaplacení dobírky. Překontrolujte, zda balík není viditelně poškozen přepravou, a pokud ano, zkontrolujte i obsah balíku.


obchodni podminky Obchodní podmínky Bezpečnostní tabulky s.r.o. :

Pro podmínky nákupu a reklamací se plně řídíme Obchodním a Občanským zákoníkem. Vzhledem k tomu, že ustanovení v nich jsou velmi nepřehledná, zde jsou naše

Lidské obchodní podmínky pro nákup tabulek:

1. Služby zákazníkům, které jsou zavedeny ve vyspělých západních ekonomikách jsou u nás běžné:

   Vrácení peněz, koupě na zkoušku, expresní vyřízení a doručení následující den po objednávce, nákup za velkoobchodní ceny s vysokou slevou pro prodejce, telefonická objednávka, výměna zboží bezplatně, okamžité vyřízení reklamace výměnou za zboží bez vad, platba u nás v hotovosti, příprava nákupu pro osobní odběr, tak aby nákup proběhl bez čekání, jednání bez zbytečné administrativy a papírování, lidský přístup bez výmluv na direktivy systému řízení ISO.

2. Jakékoli podložené vyjádření nespokojenosti zákazníka vyřešíme k jeho spokojenosti.

   Může zboží vrátit, nebo poskytneme dárek jako omluvu. V každé komunikaci může dojít k omylu. Náš systém řízení používaný již desítku let tyto možné chyby minimalizuje. V případě, že k ní přesto dojde, stojíme na vaší straně. Nákup v našem obchodě je zcela bezpečný.